نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در یک شنبه 20 دی 1394
بازدید : 740
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ مسترمکمن به صدا درامد )

( مسترمکمن با بو شدید تماشاگران و شعار " ریدی تو مسابقه رفت " به سمت رینگ آمد و در نهایت وارد رینگ شد )

( مسترمکمن میکروفون را در دست گرفت )

( تماشاگران شعار " ریدی تو مسابقه " را دادند ) 

وینس مکمن :

از من ناراحتید چرا مسابقه تریپل ایچ و رومن رینز رو بدون نتیجه کردم...من از این ناراحتم چرا همه چیز خلاف انتظارات پیش رفت ! چرا رندی اورتن و باتیستا به وعده هاشون عمل نکردن و چرا سث رولینز و دین امبروز باعث ناتمام شدن اون مسابقه شدن ! چیزی که ما میخواستیم اخراج شدن رومن رینز بود اما اینطور پیش نرفت و تنها علتش هم رندی اورتون و باتیستا بودن ! اگه اون مسابقه رو بدون نتیجه نمی کردم ، الان تریپل ایچ برکنار شده بود...

مدیر کمپانی مصدوم شده و اورتن و باتیستا باید جواب گو باشن...یک لحظه تصور کنید من اون مسابقه رو بدون نتیجه اعلام نمی کردم ! الان تریپل ایچ برای بار دوم اخراج شده بود و اوضاع کمپانی به هم میریخت ! امشب اومدم حرف های مهم و سرنوشت سازی بزنم...حوادثی که در تی ال سی رخ داد باعث شده که سرنوشت این کمپانی تغییر کنه...به طوریکه قانون سنتی رویال رامبل تغییر کنه و این بار برنده رویال رامبل به رسلمنیا نمیره ! برنده رویال رامبل ، در همون شب مقابل قهرمان myppv مسابقه میده !

( تماشاگران از صحبت های مسترمکمن تعجب کردند )

رندی اورتون و باتیستا به خاطر کاری که در تی ال سی کردن ، چلینج آندرتیکر رو از دست دادن و به جاش مسابقه رویال رامبل رو بدست آوردن...مسابقه ای که با پیروزی اون ، به مسابقه با آندرتیکر دست پیدا می کنند...اما همچین چیزی نیست ! از بین رندی اورتون و باتیستا ، فقط یکی از اونا وارد رویال رامبل میشه ! این مجازاتی هست که برای اورتن و باتیستا در نظر گرفتم...اونا هفته دیگه در قفس استیل کیج مقابل هم قرار میگیرن...

برنده مسابقه وارد رویال رامبل 30 نفره و بازنده مسابقه ، باید برای همیشه از این کمپانی خداحافظی کنه...

Randy Orton Vs Batista For Road To Royal Rumble And Carieer Match

اما از بین ارتون و باتیستا...اون کسی که برنده بیرون میاد نباید زیاد خوشحال باشه...چون من ، د گیم تریپل ایچ و شین مکمن در رویال رامبل 30 نفره حضور داریم !

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند ! )

رویال رامبل 30 نفره اولین مسابقه پی پر ویو رویال رامبل خواهد بود...و برنده این رویال رامبل در مین اونت ، مقابل د استریک آندرتیکر بر سر کمربند myppv مسابقه خواهد داد !

...But

پی پر ویو رویال رامبل و الیمینیشن چمبر امسال ادغام شده...بنابراین در پی پر ویو رویال رامبل یک مسابقه الیمینیشن چمبر مچ 6 نفره خواهیم داشت ! و کسی که مقابل قهرمان در رسلمنیا مسابقه میده ، برنده الیمینیشن چمبر 6 نفره خواهد بود ! از همین الان حضور جان سینا و شان مایکل رو در این مسابقه قطعی بدونید...چهار عضو دیگه بعدا تعیین خواهد شد...

اما هنوز صحبت هام تموم نشده...درباره ی...

( صدای تم سانگ رندی اورتن به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ امد )

( رندی اورتون وارد رینگ شد و مقابل وینس مکمن ایستاد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

رندی اورتون :

وینس وینس وینس...تو الان نبایـد خونه می بودی و آب پرتقال رو با دندون های مصنوعیت زق میزدی ؟ ... ببخشید کـه لحن تندی دارم ولی این اوضاع تخـ*می کمپانی بدجور ریـده تو اعصابم...تی ال سـی جایی که تو اومدی و مسابقه رو بدون نتیجه اعلام کردی یکی از بدترین صحنه هایی بود که میتونست وسط مسابقه رخ بده !

تو اون صحنه رو ایجاد کردی وینس !...شخص شخیص تـو کـه ظاهرا چیزی از بیزینس نمیدونی !...اگه از بیزینس سر درمیوواردی به تریپل اچ کمک میکردی تا رومن رینز رو اخراج کنه...کشتی گیرا رو برای حمله به قهرمان 50 ساله تون میفرستادی تا فرصت برای ریـمچ گرفتـن و دوباره قهرمان شدن مـن یعنی وایپـر کمپانی پیش بیـاد !

یادت که میاد من ریمچ دارم نـه !؟...مـــن قهرمـــان سابـــق کمربنـــد دبلیـودبلیــوای بودمــــ !...و هنوز یک مسابقه تک به تک با قهرمان کنونی کمربند نصیبم نشده ولی اون مسابقه رو میگیرم...در رویـــال رامبــــــل !

( صدای تم سانگ گروه شیلد به صدا درامد !! )

( تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( اعضای گروه شیلد از بین تماشاگران به سمت رینگ آمدند )

( وینس مکمن از حضور اعضای شیلد در سالن تعجب کرد )

( رندی اورتون به وینس مکمن نیش خندی زد و از رینگ خارج شد )

( وینس مکمن از اورتون خواست تا به رینگ برگرده اما اورتون به صحبت های وینس اعتنایی نکرد ) 

( اعضای شیلد دور رینگ ایستادند ، سپس همگی وارد رینگ شدند و به وینس مکمن حمله کردند )

( وینس مکمن قصد داشت فرار کنه )

( رومن رینز اسپــــــــــیر رو روی او انجام داد ) ( اعضای شیلد وینس مکمن را بلند کردند )

 

( تریپــــــــــــــــــــل پــاور بمــــــــــب ! )

( وینس مکمن پخش بر زمین شد )

( پرومو در حالیکه رندی اورتون در خارج از رینگ به مسترمکمن می خندید و اعضای شیلد بالای سر او ایستاده بودند به اتمام رسید )

مسابقه اول

سزارو vs دالف زیگلر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، سزارو و زیگلر درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( سزارو ضربه کلوزلاین سنگینی به زیگلر وارد کرد )

( سپس از پاهای زیگلر گرفت و آماده چرخاندن او شد ) ( تماشاگران سزارو را تشویق کردند )

( زیگلر چند ضربه لگد به سزارو زد و مانع او شد )

( سزارو به سمت زیگلر رفت و قصد داشت به او حمله کنه ، زیگلر جاخالی داد )

( سپــــــــــــــس حرکت مخصوص خودش رو روی سزارو اجرا کرد )

2...1

( سزارو در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( زیگلر به سمت سزارو رفت ، ناگهان سزارو رول کرد )

...2...1 

( سزارو در شماره 2.75 کیک اوت کرد )

( سزارو از کیک اوت کردن زیگلر عصبانی شد ، تماشاگران از سزارو cesaro swim را خواستند )

( سزارو بلند شد و از پاهای زیگلر گرفت )

( سپس او را شروع به چرخاندن کرد )

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

( سزارو زیگلر را پایین انداخت ، سپس در حالیکه سرش گیج می رفت به سمت زیگلر رفت و قصد داشت پین کنه )

( ناگهان زیگلر بلند شد )

( ســــــــوپر کیکــ ! )

3...2...1

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: برترین صحنه های تی ال سی 3 ::.

مسابقه دوم

رایبک vs بری وایت

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بری وایت و رایبک فیس تو فیس شدند )

2 دقیقه بعد...

( بری وایت از گردن رایبک گرفت و سابمیشن سنگینی روی او انجام داد )

( رایبک سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه ) ( رایبک به طناب رینگ نزدیک شد و دستانش را به سختی به طناب رینگ رساند )

( داور شمارش را آغاز کرد ، بری وایت رایبک را رها کرد )

( رایبک کم کم بلند شد ، بری وایت به سمت رایبک دوید و قصد داشت کلوزلاین رو روی او انجام بده )

( ناگهان رایبک به روی بری وایت پرید و ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد )

( تماشاگران رایبک را تشویق کردند )

( رایبک بری وایت را بلند کرد )

( سپس سوپـــــــــــــلکس سنگینی روی او انجام داد ! )

( بری وایت نقش بر زمین شد )

( رایبک گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام اسپیر روی بری وایت شد ) ( بری وایت از جایش بلند شد )

( رایبک به سمت وایت دوید و قصد داشت اسپیر رو روی او اجرا کنه )

( ناگهان بری وایت جاخالی داد و رایبک به گوشه رینگ اصابت کرد )

( سپس بری وایت رایبک را برگرداند )

( سیـــستر ابیگــل ! )

3...2...1

برنده مسابقه: بری وایت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

 ( بری وایت موفق به شکست رایبک شد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بری وایت زده شده بود و بری وایت به عنوان یکی از اعضای الیمینیشن چمبر معرفی شده بود به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد ، بیگشو با تشویق و بو تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

بیگشو :

  تی ال سی... جایی که من دهن 4 تا جاکش که داشتن زیادی قد قد میکردنو سرویس کردم و پوزشونو به خاک مالیدم:| و خودمو به همه ثابت کردم. وقتی که من وارد این کمپانی شده بودم همه منو به پشم یه کشتی گیر ضعیف نگاه میکردن اما امروز دیگه همه چی عوض شده و بیگ شوی جدیدی در این رینگ ایستاده.. بیگ شویی که کمربند سنگین وزنو با ارزش کرد..بله درست شنیدید..این من بودم که باعث شدم کمربند تگ تیم به چشم بیاد و مهم بشه..

در هل این ا سل من اولین افتخارم در این کمپانی رو در مسابقه 4 به 4 بدست اوردم.چیزی که حقم بود و دست 2 تا ضعیفه داشت بی ارزش و کم اهمیت میشد:| . اما بعد از تگ تیم رفتم سراغ قدم دوم. اونجا من دو راه بیشتر نداشتم... کمربند یونایتد استیس و کمربند بین قاره ای که من راه دومو انتخاب کردم و در اولین مسابقه پیروز شدم ...

الان دیگه همه چی تغییر کرده.. انقدر از خودم مطمئنم که باید بگم که در رویال رامبل مقابل هر جاکشی که قرار بگیرم میزنم له و لوردش میکنم و سربلند از اون پی پر ویو بیرون میام..

اما دیگه وقتشه که دمبال ( دنبال ریدم تو سوادت ) هدف اصلیم برم.. چیزی که مدت ها منتظرش بودم.. کمربند سنگین وزن جهان!! من از خیلی وقت پیش منتظر یه همچین موقعیتی بودم و ارزوم بود که این کمربندو بدست بیارم که در رسلمنیا به هدفم میرسم.. رسلمنیا 3 جاییه که من بعد از اینهمه تلاش و زحمت بالاخره مزد تلاشم رو در این کمپانی میگیرم و با شکست دادن جریکو که فک نمیکنم بتونه جلوی بیگ رایت هنده من دووم بیاره کمربند سنگین وزنو بدست میرم و اخرین قهرمان این کمپانی میشم...

( صـــــــــدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ! )

( تماشاگران به شــــــــدت تشویق کردند ! ) 

( شیمس با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ آمد )

( سپس مقابل بیگشو ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

شیمس :

تو این مدتی که من نبودم ، هر سح پیر و گوساله احمقی واسه خودش میکروفون دستش گرفت و خط و نشون کشید...اما حالا که من برگشتم اومدم یه چیز رو بگم !

Sheamus Winner The Royyyyyyyyyal Rumbleeeeeeeeee Match !

And Im Go To WrestlemAniaaaaaaaaaaaaa

من برگشتم تا گذشته رو جبران کنم...من و بیگشو بر خلاف اختلافاتی که با هم داریم اما یک تفاهم داریم. و اون اینه که هردومون به دنبال کمربند سنگین وزن جهان هستیم. اما مشخصه که از بین من و بیگشو ، چه کسی بیشتر به هدف نزدیک تره...بیگشو ، عن رویال رامبل هم به حساب نمیاد و من به شخصه قول میدم چنان با بروگ کیک شوتش کنم بیرون که بیرون افتادن بیگشو در رامبل به یاد همه مردم بمونه...

من و کریس جریکو...خیلی کارا با هم داریم ! اول از همه ک*ون بیگشو رو پاره میکنم و بعد از اون ، کریس جریکو رو هدف خودم قرار میدم.

رسلــمنیا...منتــــــظرم بــــــــاش دارم میـــــــــام

( ناگهان بیگشو به سمت شیمس دوید و قصد داشت بیگ رایت هند رو روی او انجام بده )

( شیمس جاخالی داد )

( سپس به سمت بیگشو دوید ! )

( بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروگ کیـــــــــــــــــــــکـ ! )

( بیگشو نقش بر زمین شد )

( تماشاگران به شدت شیمس را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ شیمس زده شده بود و شیمس بالای سر بیگشو ایستاده بود به اتمام رسید )

 

( جان سینا و شان مایکل در بک استیج بودند )

جان سینا :

سال گذشته این موقع تو از استون کلد درخواستی کردی که باعث شد من و تو تا المشین چمبر با هم دشمن بشیم و سال گذشته در مین اونت شو اسمکدان مقابل هم قرار گرفتیم ولی امشب باید گذشته ها رو فراموش کنیم و دشمنی ها رو کنار بزاریم و برای اولین بار با هم متحد بشیم و تمام تمرکزمون رو بزاریم روی مسابقه با جریکو و اونز اگه امشب همکاری کنیم میتونیم به راحتی به اونز و جریکو غلبه کنیم!

شان مایکل :

گذشته ها گذشته...من به فکر تغییرات هستم !

جان سینا :

خو چه ربطی داشت

( پرومو در حالیکه شان مایکل بک استیج را ترک کرده بود و جان سینا به او نگاه می کرد به اتمام رسید )

مسابقه سوم

بیگ ای vs روسف

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بیگشو و روسف درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( روسف سابمیشن سنگینی روی سر بیگ ای انجام داده بود ) ( داور مسابقه تا شماره 3 شمرد و روسف بیگ ای را رها کرد )

( روسف به عقب رفت و به سمت بیگ ای دوید ، بیگ ای جاخالی داد )

( سپس به سمت روسف رفت )

( کلوزلاین بسیار سنگین ! )

( روسف نقش بر زمین شد ) ( بیگ ای روسف را بلند کرد و قصد داشت سوپلکس رو روی او انجام بده )

( روسف بدل کرد )

( ســــــــــــوپـر کیک ! ) ( بیگ ای نقش بر زمین شد )

( روسف برای بار دوم آماده انجام سوپر کیک روی بیگ ای شد )

( بیگ ای کم کم بلند شد ، روسف به سمت بیگ ای رفت و قصد داشت سوپر کیک رو روی او انجام بده )

( بیگ ای جاخالی داد ، سپس روسف را بلند کرد )

( فینــــــــــــــــــــــــــیشـــــــر ! )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگ ای ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه چهارم

جانسینا و شان مایکل vs کریس جریکو و کوین اوونز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا جان سینا و جریکو درگیری را شروع کردند )

( کریس جریکو سابمیشن سنگینی روی گردن جان سینا انجام داده بود )

( جان سینا جریکو را به عقب هل داد و سوپلکس مخصوص خودش رو روی او اجرا کرد )

( جان سینا آماده انجام u cant see me روی کریس جریکو شد )

( کوین اوونز حواس سینا را پرت کرد ) 

( جان سینا مقابل اوونز ایستاد ) ( تماشاگران خواستار تگ با شان مایکل شدند )

( جان سینا خندید و با شان مایکل تگ کرد )

( شان مایکل وارد رینگ شد ) ( جریکو به سمت شان مایکل دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( شان مایکل سوپلکس سنگینی روی جریکو انجام داد )

( شان به بالای رینگ رفت ، سپس قصد داشت از بالای رینگ به روی جریکو بپره )

( کوین اوونز شان مایکل را از بالا به پایین پرتاب کرد ، سپس جریکو از فرصت استفاده کرد و سابمیشن سنگین خودش رو روی شان مایکل انجام داد )

( شان مایکل سعی کرد با جان سینا تگ کنه اما موفق نشد ! )

( شان جریکو را به عقب هل داد و جریکو به گوشه رینگ اصابت کرد ، سپس جریکو و مایکل هردو به سمت یکدیگر دویدند و کلوزلاین رو روی یکدیگر اجرا کردند )

( جریکو و مایکل هردو به سمت هم تیمی شان رفتند )

( در نهایت جریکو با اوونز و شان مایکل با جان سینا تگ کرد ) ( جان سینا وارد رینگ شد و موفق تر عمل کرد )

( سینا آماده انجام u cant see me روی کوین اوونز شد ) ( سپس به سمت طناب رینگ رفت )

( ناگهان جریکو پاهای سینا را گرفت و حواس او را پرت کرد )

( سپس کوین اوونز بلند شد )

( فینــــــــــــــــیشـــر ! )

2....1

( شان مایکل به کوین اوونز حمله و مانع پین شدن جان سینا شد )

( جریکو به سمت شان مایکل دوید و قصد داشت به او حمله کنه ، شان مایکل جریکو را از رینگ بیرون انداخت )

( سپس کوین اوونز نیز با ضربه سوپر کیک شان مایکل را بیرون انداخت )

( در برگشت جان سینا از پاهای اوونز گرفت )

( Stf از جان سینا !! ) ( کوین اوونز به سمت طناب رینگ رفت اما موفق نشد )

( جان سینا فشار را بیشتر کرد ، در نهایت کوین اوونز تسلیم شد )

برنده مسابقه: جان سینا و شان مایکل ( 500+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( کریس جریکو بلافاصله کمربند سنگین وزن را برداشت و به سمت خروجی سالن رفت )

( جان سینا و شان مایکل کنار یکدیگر ایستادند و به جریکو نگاه کردند )

( تماشاگران سینا و مایکل را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ جان سینا زده شده بود و کریس جریکو ابتدای سالن به سینا و مایکل نگاه می کرد به اتمام رسید )

Main Event

( صدای تم سانگ آندرتیکر به صدا درامد ، آندرتیکر به همراه کمربند myppv با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

آندرتیکر :

شکست... چیزی که حریفانم پس از مبارزه با من بدست میارند! ماهی که گذشت یک خانواده به من حمله کردند و من رو نابود کردند... ولی من دیشب در کمتر از 10 دقیقه بزرگ ترین لطمه ممکن رو به اون خانواده زدم ! من بری وایات رو نــــــابود کردم و با هلز گیت ( دروازه جهنم ) اون رو به عمق جهنم بردم تا عاقبت کار هرکسی که قراره با من درگیر بشه رو نشون بدم!

1 ماه و 1 روز پیش من وارد قفسی شدم تا انتقامم رو بگیرم. من با افعی و حیوان درگیر شدم و هردوی آنها رو تو اعماق جهنم نابود کردم! اگر باز هم بخوام به راحتی این کار رو میکنم و به همه فینام واقعی رو نشون میدم!!!

مهم نیست کی و مهم نیست چی سر راهم قرار بگیره من با قدرتی که دارم در های جهنم رو روی هرکی که سر راهم قرار بگیره باز میکنم و اونارو توی جهنمی که میسازم نابود میکنم!

Road To Wrestlemania

از همینجا شروع میشه و از همین الان میگم من قهرمان به مین ایونت رسلمنیا 3 میرم و قهرمان از اونجا خارج میشم و عدالت واقعی رو در رسلمنیا حاکم میکنم! همونطور که کین رو شکست دادم همونطور که بری وایات رو شکست دادم و همونطور که اورتون و باتیستا رو شکست دادم حریفم در رسلمنیا ....

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ آمد )

( باتیستا وارد رینگ شد ، سپس مقابل آندرتیکر ایستاد )

( آندرتیکر و باتیستا فیس تو فیس شدند ، تماشاگران شعار " خود فروخته " را به باتیستا دادند )

( باتیستا میکروفون را از داور گرفت و مقابل اندرتیکر ایستاد )

باتیستا :

حرفات تحت تاثیر قرارم داد تیکر..جدی میگم حرفات خیلی خوب بود ولی تو داری درباره باتیستا یک ماه پیش حرف میزنی...میدونی کدومو میگم ؟ همونی که به دلیل یه سری آدم مجبور شد به اتوریتی بره...واقعا فکر کردی خودم خوشم میاد که به این گروه اومدم؟ فکر کردی من خوشم میاد که جلوی چندین هزار نفر خودمو تحقیر کنم؟ فکر کردی که من باعث این اتفاق ها شدم...

پس بهتره تو هم اینو بدونی که من به هیچ وجه باتیستای 1 ماه پیش نیستم...من کسی هستم که با کسایی مثل براک لزنر و استوری داشتم و از هیچ کدومشون ترسی نداشتم حالا...
بری وایتی که هیچ کس نتونست توی پی پر ویو 2 به 1 شکستش بده...ولی من تونستم...من برای اولین بار...براک لزنر رو به مدت 9 ماه مصدوم کردم...دوران قهرمانی سی ام پانک رو در حالیکه 10 ماه قهرمان بود پایان دادم. واقعا تو چطور این هارو یادت رفته ؟

به من نگاه کن آندرتیکر !! وقتی دارم باهات صحبت میکنم تنها چیزی که ازت میخوام اینه که به چشمای من خیره بشی ... چیزی که تو چشمات می بینم ، وحشتی هست که در چشم های حریفام دیدم.برام مهم نیست وینس مکمن چه تصمیماتی گرفته و برام مهم نیست که چه راه سختی رو برای چلینج کردن تو در پیش دارم...

اما قولی که میدم اینه که...من و تو...فیس تو فیس...مرد در مقابل مرد...در رویال رامبل مسابقه میدیم !

من از سد رندی اورتون میگذرم...

من از سد خانواده مکمن میگذرم...

من از سد رویال رامبل 30 نفره میگذرم...

( باتیستا با فریاد بلند )

مــــن و تــــــــــــو در مین اونت رویال رامبل...مقــــــــــابل هــم !

 ( تم سانگ باتیستا زده شد ، باتیستا از رینگ خارج شد و به سمت خروجی سالن رفت )

( آندرتیکر میکروفون را در دست گرفت ، تم سانگ باتیستا قطع شد )

آندرتیکر :

تنها جایگاهی که از رویال رامبل کسب میکنی ، سنگ قبری هست که کریر تو در اون جای داره...رویال رامبل مساوی با تاریکی وجود تو هست !

( باتیستا از صحبت های آندرتیکر عصبانی شد ، سپس برگشت و نگاهی به آندرتیکر کرد )

( باتیستا مجدد به راهش ادامه داد و به سمت خروجی سالن رفت )

آندرتیکر { با فریاد بلند } :

امیدوارم اینو یادت نره...مردی که مرده رو هیچ وقت نمیتونی بکشی ...

( ناگهان باتیستا به سمت رینگ دوید و وارد رینگ شد )

( اسپــــــــــــــــیر از باتیستا ! ) ( آندرتیکر نقش بر زمین شد )

( تماشاگران باتیستا را بو کردند )

( باتیستا آماده انجام باتیستا بمب شد ، آندرتیکر کم کم از جایش بلند شد )

( سپس باتیستا آندرتیکر را بلند کرد )

( باتیــــــــــــــــستا بمــــــــب ! )

( آندرتیکر نقش بر زمین شد ) ( تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا کمربند مای پی پر ویو را برداشت و بالا گرفت ) 

( شوء راء در حالیکه تم سانگ باتیستا زده شده بود و باتیستا کمربند را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

تریپل ایچ ، مسترمکمن و شین مکمن وارد رویال رامبل 30 نفره شدند

ثبت مسابقه بین رندی اورتون و باتیستا به صورت استیل کیج در راء هفته آینده ( برنده مسابقه وارد رویال رامبل و بازنده اخراج خواهد شد )

درگیری باتیستا و آندرتیکر مجدد آغاز شد

ثبت مسابقه الیمینیشن چمبر 6 نفره در رویال رامبل

جان سینا وارد مسابقه الیمینیشن چمبر شد

شان مایکل وارد مسابقه الیمینیشن چمبر شد

بری وایت وارد مسابقه الیمینیشن چمبر شد

قانون رویال رامبل تغییر کرد ؛ برنده رویال رامبل در همان شب مقابل قهرمان myppv قرار خواهد گرفت

بازگشت شیمس به مجازی

شیمس وارد رویال رامبل 30 نفره شد

بیگشو وارد رویال رامبل 30 نفره شد

مشخص شدن هدف بعدی شیمس و بیگشو

بیگشو و شیمس دشمن شدند

وینس مکمن توسط دشیلد مصدوم شد

پایان شوء راء

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.